LOV LOV LOV LOV LOV LOV LOV

Så var det lov då, äntligen kan man pusta ut. Fast ska jag vara ärlig så har det itne varit så jobbigt i skolan den sista tiden.

Eftermiddagen spenderades vid datan och en liten stund ute i regnet. Stunden i regnet var trevligast.
Jag läste också i tidningen att någon Darwin kom på en smart grej för 150 år sedan.
Det stod även att pensionärerna i Stenstorp lär sig använda datorer. En tant var glad för att då kunde hon söka saker på google, om det var något hon inte kunde i sina korsord . Sicka cheaters till pensionärisar vi har här ute på landsbygden.

Nu tänkte jag slå en pling till Lisen om hon har lust att komma över på ett glas is te och se på let's dance. Hon kan inte tacka nej.

PUSS





Jag skulle behöva städa med, när jag tänker efter ...

Kommentarer
Postat av: FL

<3

2009-02-06 @ 19:48:22

Kommentera

Ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Din mailadress

Om du har en blogg, länka här!

Kommentera mera!

Trackback