Kvalitet före kvantitet

Idag har mycket hänt, men just nu är jag för trött och flummig för att berätta därför få ni vänta tills imorgon (ni få men trogna läsare)

Lisen sitter vid min högra sida och vi kom precis upp efter en upptäcksfärd i mitt kylskåp. Vi hittade inte vad vi sökte, däremot en jäkla massa kött.
Ibland är hon hopplös. Jag berättade just innebörden av att "låta dem falla fritt", Lisen misstolkade det hela (eller så blev hon bara så ställd av stundens allvar) att hon ramla nerför min trappa. Full var hon inte, däremot kanske hon hade tagit några klunkar SB12 för mycket. Kanske hade någon annan mått bra av att få ta del av dem istället, eller i alla fall personen i frågas omgivning.

Jag ville hitta på nått oväntat natten i ära, typ baka en kaka och gå och ge den till någon eller kasta ägg. Dock är timman sen och trött, och ett deeptalk och ett knippe vindruvor passade bättre.

Nu ska vi gnälla över våra mörbultade kroppar.
Väl mött!



"Säg inte nej, säg kanske kanske kanske .... "


Kommentarer
Postat av: FL

Tack för kvällen, det var mycket trevligt! :D

2009-02-15 @ 17:34:55
Postat av: SOFFY

Fin blogg <3 Hoppas du har haft en bra helg ;) <3

2009-02-15 @ 17:41:14
URL: http://schwarz.blogg.se/

Kommentera

Ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Din mailadress

Om du har en blogg, länka här!

Kommentera mera!

Trackback