Jag har världens bästa vän!

Jag kom precis hem från Mich, som hade gjort en övreraskningsmiddag åt mig så här i alla hjärtans dag tider. Hon vet ju verkligen vad som behövs för att göra mig på topp humör den tösen!
Vi åt och hon hade gjort jättefint med massa ljus, sedan gick vi en kvällspromenad och pratade om allt och ingeting. Så himla skönt att bara prata av sig lite ibland.
Kvällen slutade i alla fall med att vi gjorde en lista över saker vi ska göra innan november. Det blev en hel del pucko saker, och kanske att ni får ett urval någon dag om ni har tur.







<3<3<3<3<3<<3<3

Kommentarer
Postat av: Michaela

Åh älskling, du är min bästa vän! och kvällen var du mer än allt värd, jag hoppas att discot blir roligt. Jag har det skit tråk :(



call me <33333

2009-02-14 @ 17:58:18
URL: http://miichaaela.blogg.se/

Kommentera

Ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Din mailadress

Om du har en blogg, länka här!

Kommentera mera!

Trackback