Ett centrum i skaraborg

Det är en bra måndag.

Trots att jag försov mig (som alltid nu för tiden)
Trots att dagen var seg.
Trots att jag fick skrattanfall på bilden, under Mats föreläsning.
Trots att jag inte hann äta upp maten i matsalen, för att jag pratade istället för att äta.
Trots att jag fick ett sms som skrämde skiten ur mig.
Trots att mitt öga var svullet efter cykelincidenten.
Trots att listan kan göras lång.

Jag känner på mig att det är en bra måndag, och snart ska jag träna. Kan det bli bättre?


Kommentarer
Postat av: FL

det var inte meningen det där med sms:et (a)

förlåt <3



tbw, ingen träning för FL och hennes ***mage :(

men kanske kan kolla en stund, kom förbi så kanske <3

2009-02-02 @ 18:10:12
Postat av: Daniel

å så hoppas vi på lika happy happy tisdag!

2009-02-02 @ 19:56:23
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera

Ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Din mailadress

Om du har en blogg, länka här!

Kommentera mera!

Trackback