Boro Boro



Idag hittade jag min finfina träningsoverall i garderoben. Den både värmer och livar upp i vintermörkret.
Dessutom ger den mig en känsla av sommaren 08 - sommaren i kisoken.
 Det var en sommar man sent kommer glömma. Mäster Olof, Lars & co, monkos, getinggraven, glassfrysen, godiset, folket, städskrubben, mmmmm... den sommaren med det jobbet alltså!

Skolan idag gick hyfsat fort och på eftermiddagen har jag vart med min favortit-Mich!
Vi flummade sönder och hade allmänt trevligt, och nu på kvällen har jag bara myst.

Imorgon är jag bortblåst mellan halv sju och elva(?) på match. Ska bli riktigt kul att spela lite på konstgräs nu efter all denna futsal. Floby kommer få sig en riktig match!
Imorgon är också dagen då jag ska skicka in min ansökan till skara sommarland. Mamma får hjälpa mig lite med hur man fyller i allt bara, för jag fattade inte en del saker. Sedan får vi väl, ellar snarare jag, vänta och se hur det går!



Kommentarer
Postat av: FL

men skinprotecthudskyddsskum då? :D

Om man kommer vidare måste man på intervju! :S

2009-02-20 @ 17:38:22
Postat av: kapten katt

sommaren -08







helt sick, DÅ levde man.

2009-02-21 @ 01:33:40
URL: http://kruse.blogg.se/

Kommentera

Ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Din mailadress

Om du har en blogg, länka här!

Kommentera mera!

Trackback