22.57

Läs endast om ni orkar höra något annat än sprudlande glädjetexter


Kom hem från träningen för ett sedan och nu måste jag plugga, blir nog en del natt-plugg kan jag tänka mig.
 Träningen var rolig som alltid, och tjejorna var lika goa som alltid. Gick inte jättebra för mig, får hoppas det mest berodde på att tröttheten sen i förrgår satt kvar.
Foten värkte och är fortfarande svullen också, den vill tamigfasen aldrig bli bra, och benhinnorna värker. Funderar på att gå till sjuksyster imorgon och se om man kan göra något mot benhinneinflamation i förebyggande syfte. För jag skulle verkligen inte klara av att stå över fotbollen ett tag, den ger mig den positiva energin jag behöver för att klara skolan.

Försöker i alla fall att tänka positivt och på onsdag blir det nya tag!
Sedan på fredag blir det träningsmatch i Vara och det blir förhoppningsvis kul.

Detta blev ett himlans klagoinlägg, fy för sådana. Men ibland måste man bara få ur sig det, för på nått sätt känns det i alla fall lite efter då. Och ibland kan det bli för mycket att ösa över en person, bättre att läsa det frivilligt i så fall. Förlåt för jag tyvärr gör det ibland ändå. 
Hursomhelst, nu ska jag ta tag i fysiken, puss på er alla <3


Kommentarer

Kommentera

Ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Din mailadress

Om du har en blogg, länka här!

Kommentera mera!

Trackback