Genom kläderna skymtar en bit av mitt golv ...



... och självklart är jag inte seriös.

Eftersom;

1.  det inte är enbart kläder som döljer golvet, utan en hel del annan skit också
2.  ordet "skymtar" är en överskattning.

Hursomhelst, den slutsats jag kan dra är i alla fall att jag utnyttjat golvyterna till max.
Även att det är dags att städa snart kanske?
Men, erkänn att det är roligare att städa ett riktigt skitigt rum än ett som knappt är skitigt alls.
Man vill ju liksom se en klar förbättring.
Någongång inom snar framtid när jag får tid ska jag städa ordentligt, inte bara plocka iordning.
Och har vi tur, kanske det även blir en före och efterbild.


Kommentarer

Kommentera

Ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Din mailadress

Om du har en blogg, länka här!

Kommentera mera!

Trackback