"Vad har du gjort av dig, för dig, med dig själv?"

Jag har ett sår på armen som jag inte vet vad jag fått ifrån, mystiskt.
Eftermiddagen har spenderats med att läsa boken "Gömda". Längesedan jag fastnade för en bok, men den här är riktigt bra!
Eller inte bra på det sättet att man svävar på små mål när man slutar läsa den, utan på det sättet att man inte kan sluta läsa den alls.
Handlingen är riktigt hemsk, men läs den om ni inte gjort det!

Imorgon blir det träning på kvällen och efter det en mys natt med ä.gänget (bara de själva vet vad ä:et står för).
Inget man borde skriva offentligt, eftersom debbaterna kring dessa ämnena är heta. Inte för att jag tror blondinbella skulle kolla in min blogg, och bry sig, men för att vara på säkra sidan så ...


Kommentarer
Postat av: FL

Wiiie :D

2009-01-28 @ 15:54:40

Kommentera

Ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Din mailadress

Om du har en blogg, länka här!

Kommentera mera!

Trackback