Slappdag

Igår kväll blev det bio med Michan, Emil och Ville. Filmen hette "The spirit" och det var väl inte någon höjdarfilm direkt.
knappt så jag kan ge den 1 av 5, så ni fattar.
Efter det fick vi i alla fall skjuss hem av Villes pappa, och jag gick hem för jag kände mig inte så bra.
Tittade på en film med mamma och pappa och sedan kollade jag och mamma på lite gammla kort.
Jäklar vad tiden går fort alltså.

Idag vaknade jag med huvudvärk, så har sovit ut och tagit det lugnt under dagen.
Kanske blir en promenad med Lisa ikväll, om jag orkar, annars blir det väl bara ta det lugnt.
Snart börjar ju skolan också så det gäller att ta vara på de sista dagarna nu.


Kommentarer
Postat av: FL

Har inte heller mått toppen idag <3 älskar dig iaf!

2009-01-05 @ 21:37:48

Kommentera

Ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Din mailadress

Om du har en blogg, länka här!

Kommentera mera!

Trackback