I don't need a ring on my finger...

Har sovit ut ordentligt och slappat hela förmiddagen. Så jäkla skön!
Nu tänkte jag snart pallra mig upp till GD och titta på när Emil spelar fotbolls KM.
Haha, blickar man tillbaka några veckor, så har jag spenderat nästan alla helgerna med fotboll.
Jag gillar det verkligen, självklart är det ju roligast att spela, men det är kul även att titta och dömma.
Fotboll på helgerna är ett stort plus.
Men nästa helg tror jag inte att det är något, det dröjer till den 14 februari då det är dags för möbelcupen i Tibro. Om jag nu kommer med, men jag tänker lägga ner hela min själ för att göra det!


Kommentarer
Postat av: FL

Det är klart att du gör! :D

Vart var du på väg förut btw? <3

2009-01-25 @ 16:07:17

Kommentera

Ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Din mailadress

Om du har en blogg, länka här!

Kommentera mera!

Trackback