Några händelser senare

Efter att jag kom hem från Matilda (ja, jag åkte dit istället. Var där med henne, Lisa och Anton) blev det till att prova kläder.
Här får ni resultatet, inte världens bästa bild då men man ser lite i alla fall.



# Matchande örhängen och halsband
# Vit skjorta
# Svart väst
# Svarta kostym byxor
# Svarta högklackade
# Armband

Sedan som lite extra detaljer har jag;

# Ritningar
# Portfölj-aktig väska
# Headset
# Sådan där namnbricka på bröstet (ska skriva saker på den sen med)



Det får duga. Hoppas man kan få en lite vink om vad jag är nu i alla fall.
Kanske är det här jag om typ 8 år? Vill kanske inte se riktigt så strikt ut då, men man får ju överdriva allt lite nu när det är spex.

Och just det, huvudet fick inte komma med men där har jag en stramt uppsatt boll och lite lagom mycket smink.


Kommentarer
Postat av: Michan

Det blev perfekt ;D

2009-05-11 @ 07:10:44
URL: http://miichaaela.blogg.se/

Kommentera

Ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Din mailadress

Om du har en blogg, länka här!

Kommentera mera!

Trackback