Du känner mig allt för väl

Skolan idag var upp och ner, men slutade bra. Eller ja, fysik sista timmen, men inte ska man klaga. Har blivit ganska mycket prat om gymnasiet idag också, och ju närmare det kommer ju mer inser jag hur mycket jag kommer sakna alla.
Liksom allt vi gjort tillsammans. Sandra, Emil, David och Simon har jag gått med i samma klass i 10 år.
Och klassen som blev när vi började sexan, hur underbar har inte den varit?
Och de andra niorna, alla har ju sin plats och utan en är det något som saknas.

Alla minnen vi har ihop, är oförglömliga.
Kommer kännas konstigt att vakna upp i höst utan att ta moppen till skolan och mötas av alla kramar i korridoren. Utan att veta att alla väntar på en där, lika väl som man väntar på dem. I ur och skur har vi suttit i samma klassrum, fått höra på samma tjatandes lärare men framför allt stöttat varandra.

Kan lika gärna skippa sminket på skolavslutningen, för tårarna kommer spruta det känner jag redan nu.



Dagen innan skolavslutningen, förra året <3


Nej nu ska jag sluta tänka på det negativa. Vi har ju en månad kvar ihop, och bara för att gymnasiet fördelar oss i olika städer, i olika skolor och olika klassrum betyder inte det att vi inte kommer stötta och finnas där för varandra som vi alltid gjort annars.


Kommentarer
Postat av: lisafisa

jag kommer sakna oss! <3 :')

2009-05-13 @ 21:30:33
Postat av: linda

jag kommer sakna våran klass! <3

2009-05-14 @ 17:16:48
URL: http://lydion.blogg.se/
Postat av: kb

jag började lipa när jag såg bilden nu. seriöst, fyfan vad jag kommer sakna dig tönthelvete <3

2009-05-15 @ 11:35:32
URL: http://kruse.blogg.se/

Kommentera

Ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Din mailadress

Om du har en blogg, länka här!

Kommentera mera!

Trackback