Sundays always come to an end

Dagen idag har varit helt okej.
Vaknade typ 10 av att  en hamster kom krypande i sängen, han hette Sture och min lillebror hade tydligen köpt honom. Välkommen till familjen din hårige tuss!
Sedan slappade jag och farmor kom på middag  vid två. Han bara slänga i mig maten och byta några ord med henne, för skulle upp till sportvallen klockan tre.
Match med U-laget mot Valtorp. Gick inte ens hälften så bra som igår, troligtsvis mest för att alla var trötta.Sen var det ju itne samma lag helelr iofs idag. Gårdagens bravader hade satt sina spår på oss som spelade igår i alla fall.
Matchen slutade i allaf all 2-1 till Valtorp, grattis!

Träning imorgon också, fattar inte hur jag ska orka. Benen känns som två cementklumpar. Tur att humöret är pepp på det i alla fall.

Nu ska jag öva konsthistoria, har prov på det imorgon.
Tjing!



Harry Potter kom med på ett hörn också, cute.





Kommentarer
Postat av: lisfis

ååååh, vad sööööööt! :') <3



lisa älskar djup ;p

2009-03-15 @ 20:16:25
Postat av: lisfis

hamstern alltså, vissa kan ju misstolka och ta harry som ett djur, men nu vet ni. jag menade hamstern. ;)

2009-03-15 @ 20:17:21
Postat av: Ellen Mantler

är det inte alfonz på bild?(A)

2009-03-15 @ 20:34:38
Postat av: FL

Alfons (A) <3

2009-03-16 @ 14:32:37

Kommentera

Ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Din mailadress

Om du har en blogg, länka här!

Kommentera mera!

Trackback