See you Choelec Boóm

Jag borde nog klassas som sveriges dåligaste bloggare. Jag har lovat och lovat att komma med ett långt fjällen-inlägg, och varje kväll har jag skjutit upp det.
Förlåt alla som tycker det är intressant, men ikväll, ikväll ska jag verkligen försöka!
Det är bara det att det är så himla mycket i skolan nu, minns knappt när vi hade så här mycket senast... Dessutom har det hänt en hel del annat ,på bara de här dagarna sedan jag kom hem.

Trots all stress och krav och mojs så är jag riktigt happy, vilket framgår på bilden nedan. Det var så himla kul att träffa alla igen idag och jag kände nog inte hur mycket jag saknat dom förren jag fick se dom.
Skoldagen gick hyfsat fort och vi flummade mest hela tiden. På syslöjden blev det prata förlossning istället för att jobba, men det var ganska intressant det med.

Nu ska jag plugga och senare ikväll funderar jag på att gå ut och springa en sväng. Vore bra på alla sätt och vis. 

Frisk luft
Bränna fett
Träna kondisen

Nyttigt att springa, så satans tråkigt bara, men man kan ju känna sig nöjd efteråt i alla fall.


Kommentarer
Postat av: FL

hej o du pigga <3

2009-03-03 @ 18:42:30
Postat av: räkdansarN^

snygg rubrik ;D

men tänk inte på det,

för visste du?

muslimer kan också gå loss på en räkdans ibland, bara så du vet!

2009-03-04 @ 17:30:16

Kommentera

Ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Din mailadress

Om du har en blogg, länka här!

Kommentera mera!

Trackback