Så vad?

Dagen har varit alldeles underbart perfekt. Alva kom till mig vid halv nio så gjorde vi iordning en hejdundrande frukost. Har nog aldrig ätit så mycket en vardag, men det var riktigt mysigt.
Sedan begav vi oss till skolan lagom till tio i tio och då var det tipspromenadoch sedan lunch som stod på schemat.

Efter lunchen spelade vi volleyboll vilket blev rätt tråkigt i och med att vi höll på så länge, men kan i alla fall stolt säga att jag gick därifrån obesegrad ;D
Sedan har efetrmiddagen spenderats med mina andra hälft. Vi gjorde ett försök till sockerkaka. Ett försök som för oss innebar att den på något mystiskt sätt jäste upp och pyste ut i hela ugnen, men men vi hade lika kul för det, trots att vi fick städa. Det kanske syns på bilden. Hehe, mina ögon är inte att leka med.

Nu på kvällen har jag varit på möte med laget  och vi gick igenom nya regler för säsongen och träningslägret. Inte länge kvar nu, kommer bli jättekul!


No one like you!

Kommentarer
Postat av: Mich

No one like you, min andra hälft <3

2009-03-25 @ 07:20:45

Kommentera

Ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Din mailadress

Om du har en blogg, länka här!

Kommentera mera!

Trackback