Så kan det gå

Det blev som ni kanske märkt inget långt inlägg igår. Orsaken skrivs inte här men har vi tur kommer inlägget upp ikväll efter träningen, för nu måste jag plugga ikapp det jag missat under veckan.

Ni kan få ett till smakprov bland bilderna så länge

PUSS!



Kort från andra dagen tror jag.
Jag skulle hoppa över en bäck, men vurpade (på andra sidan om den som tur var).
 Det var över en meter snö så skidorna försvann ner och jag fick gräva ett bra tag. Man ser bakdelen på ena skidan sticka upp lite.

Kommentarer
Postat av: FL

du i mitt hjärta <3

Samling på sportvallen kl. 18.30 btw :D

2009-03-02 @ 16:08:26
Postat av: Michaela

jag saknar dig <3333

2009-03-02 @ 16:22:29
URL: http://miichaaela.blogg.se/
Postat av: kapten katt

Dissarn på msn och sms men jag älskar dig, trots ugglor och sothönor.

Du klarar det, det vet jag.

2009-03-02 @ 18:09:18
URL: http://kruse.blogg.se/

Kommentera

Ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Din mailadress

Om du har en blogg, länka här!

Kommentera mera!

Trackback