MUMS



Där är dom.

Jag svek adidas och det kändas lite surt, men dessa skor ger en sådan där "jag-vill-sova-med-dom-på-känsla" så det gick inte att undvika. Dom är oslagbart sköna och nu är dom mina.

Köpte även ett par nya jeansleggings i stan, men hann inte med så mycket mer iom att jag befann mig på stadium ett bra tag. Hehhe, provade nog varenda sko i hela deras sortiment. Är ju nästan plattfot så har svårt att hitta skor som passar min fot, sedan är man ju inte neka att man är lite kräsen och.


Kommentarer
Postat av: sandra isabella maria kruse

VAD VAR DET JAG SAAAAA???

2009-03-07 @ 21:37:49
URL: http://kruse.blogg.se/
Postat av: FL

åh, finally! ingen usel plastsko, bra jobbat! :D

älskar dig <3

2009-03-07 @ 22:23:41

Kommentera

Ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Din mailadress

Om du har en blogg, länka här!

Kommentera mera!

Trackback