MIKET BRÅ

Jag har varit riktigt trött idag.
Kom ju hem ganska sent igår och kom inte i säng förrens vid tolv. Sedan vaknade jag någon timme senare av att det lät som sjutton utanför fönstret. Jag tänkte inte så mycket på det, utan försökte somna om, men vaknade efter kanske tio minuter igen av en duns som lät som en bomb.
Så jag gick ut på balkongen för attt titta efter vad det var, och då fick jag se att taket som pappa har över veden (massa stroa plåtar) hade blåst iväg och blåste runt på tomten.

Jag fick springa ner till mamma som också hade vaknat av smällen, och eftersom pappa är i Halmstad så fick jag och mamma ta på oss massa kläder och gå ut och bära plåtar. Efter drygt en halvtimme hade vi fått upp alla igen och bundit fast dem ordentligt i alla fall.
Tog ett tag innan jag somnade sedan....


Nu tänkte jag vara duktig och städa lite på mitt rum + köket.
Hade även bestämt med Emil att gå en promenad med han ikväll, men kom sedan på att mamma ska bort så jag båste vara hemma med min andra Emil. Min bror :(
Får bli en annan efetrmiddag, saknar han! <3


Kommentarer
Postat av: FL

saknar dig, längtar till fredag (A) :D <<3

2009-03-31 @ 21:38:53
Postat av: Lisafisa

jag saknar emils blonda hååååååår! :)

2009-04-01 @ 16:38:44

Kommentera

Ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Din mailadress

Om du har en blogg, länka här!

Kommentera mera!

Trackback