let me love you, let me be around

Dagen idag har fortsatt följa i det positiva spåret.
Dagen i skolan var seeeeg, men inte värre än att jag klarade av det. 
Efter det blev det åka med Lisa hem, och efter den timmen i bussen ska jag aldrig mer klaga över att det är jobbigt att gå hem från skolan.
Det var vidrigt att åka buss! Det var varmt, solen sken i ögonen på en, det guppade och hoppade och jag mådde allmänt illa. Därför var jag inte mitt socialaste skick, men blev ändå en hel del snack och planerande inför framtiden.

Hemma hos Lisa åt vi först, hungriga som vi var, och sedan skrev vi en hel del på Kabbarén, tror det kommer bli jättebra!
Sedan skulle vi försöka hitta en låt att hitta som vi ska spela/sjunga på ensemblen, men det gick inte så bra. Förslag tas gärna emot!

Nu ska jag bara slappa lite och njuta av läxfriheten, puss!


Jag och Emil för typ två år sedan



Kommentarer
Postat av: FL

Sjung "jag är en bank" :D ;)

2009-03-19 @ 11:38:02

Kommentera

Ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Din mailadress

Om du har en blogg, länka här!

Kommentera mera!

Trackback