Going faster than a rollercoaster

Solen lyser och det känns verkligen som vår. Så jäkla härligt!

Idag har humöret verkligen varit på topp i skolan. Hela dagen.
Matilda och jag gjorde världens godaste bullar på HK:n och på bilden var vi flummigare än vanligt.
Emma den klanten sprutade ner hela sitt ansikte med lim och varken Lisa eller Sandra ville vara sämre, så ja, det hela slutade med limsprut och en irriterad bildlärare.
Dagen gick jättefort och som alltid blev man lika glad av att vara med tjejorna. Ett smetparty i sommar planerades. Jag längtar ;D

Nu ska jag plugga lite sedan ut och springa med Mich



skolavslutning 08

Iår komemr nog en och annan tår fällas... Kommer sakna de allihopa!


Kommentarer
Postat av: Emma

mamma: vad fan har du gjort du r vit i håret, ansiktet och på kläderna :O

emma: det är lim vi hade lite kul på bilden.

mamma: kul? dagens ungdommar :O :S

emma: HAHAHAHAHA!



fy vad kul vi ska ha i sommar baby (L)

2009-03-09 @ 19:37:16
Postat av: FL

Jaa, en och annan tår fällde i alla fall jag (snarare floder) (a)

tack för rundan som BM var för lat för att hänka på, men BM nästa gång, då du! :D <3<3

2009-03-09 @ 20:50:40
Postat av: Linda

åh, sommar <3

2009-03-09 @ 20:50:47
Postat av: lisfis

våra rebusar! <3



rubriken är ju felix-reklamen! everyday is a getting closer, going faster then a rollercoaster... hahaha

2009-03-09 @ 21:10:16
Postat av: kapten katt

min näsa är full med torkat blod och jag lipade nästan på träningen. jadu, det är ett hårt liv men kom ihåg att jag älskar dig tönt.

2009-03-09 @ 22:14:48
URL: http://kruse.blogg.se/

Kommentera

Ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Din mailadress

Om du har en blogg, länka här!

Kommentera mera!

Trackback