Det som inte dödar härdar

Tråkigaste dagen så länge jag kan minnas tror jag. Har ett jävla föredrag imorgon som jag måste skriva klart, dessutom behöver mitt rum en storstädning och det är så jäkla mycket just nu bara.

Men ingen idé att sucka över det, sådant man får ta ibland. Skulle ju liksom inte vara så roligt att sabba det man slitit för nio år i skolan nu sista terminen.
Har matteprov på tisdag men efter det är det ganska lugnt ett tag sedan. Eller lugnt och lugnt, men lugnt på tråk-hållet i alla fall. Blir träning tisdag kväll, träning torsdag, träffa laget fredag, match lördag och match söndag.
Vet inte vilken matcherna jag kommer få spela, men hursomhelst kommer det bli en fotbollsvecka och det gillas.

Dessutom ska jag se till att träffa lite folk och vara social. Har inte blivit så mycket med det denna veckan, tyvärr.

Nu ska jag skriva föredrag om Dante Alighieri. Intressant. Nej.


Kommentarer
Postat av: FL

Jag har lika mycket ångest som du över skolan just nu! :(

Helst av allt skulle jag vilja träffa dig, saknad är du <3

älskar dig :)

2009-03-08 @ 16:13:05
Postat av: Anonym

Hinner egentligen inte men vi kanske kan ta en liten välbehövlig joggingtur ikväll iaf Lisen? :) din choklad ruttnar ju (A)

2009-03-08 @ 16:33:24
Postat av: Linda

haha fredag - nat. eng :(

2009-03-08 @ 20:07:40
URL: http://lydion.blogg.se/

Kommentera

Ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Din mailadress

Om du har en blogg, länka här!

Kommentera mera!

Trackback