STEKER SÖNDER

Även denna dagen har spenderats på Stenstorpsbadet, med folket jag gillar till tusen!
Blir väl lite brunare och brunare för varje dag som gå hoppas jag, och imorgon blir det ännu en dag med gänget i solen.
Jag gillar det


Jag, Emma, Michan och Thilda


kvällen spenderades i Götene med världens bästa kompis + våra päron. Riktigt trevligt!
Vi åt, hoppade hoppborg, flummade, strögade i Götene, pratade med folk, sålde biljetter för 150 spänn(!) och tittade på Rydell och Quick.
Bättre kunde inte kvällen blivit :)

Nu ska jag sova, för måste klippa gräset innan jag drar till badet imorgon. Dessutom har vi match på kvällen så behöver nog vara lite utvilad.
Det är sista matchen innan sommaruppehållet, så nu måste vi verkligen se till att vinna!

Kommentarer
Postat av: Mich

Tack för allt <3



har du bilder? :D

2009-06-26 @ 10:21:37
URL: http://miichaaela.blogg.se/
Postat av: FL

Miss U <3

2009-06-26 @ 10:42:12

Kommentera

Ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Din mailadress

Om du har en blogg, länka här!

Kommentera mera!

Trackback