Tyd och lär av dina drömmar?

När min gammelmormor dog ärvde jag en bok av henne. Inte bara en bok alltså, men det är den texten skulle handla om.
Hursomhelst, boken är en sådan där bok där man tyder dina drömmar.
Nu när det är lov har det ju blivit att jag har sovit ganska mycket. Som också då har lett till att jag har drömt mycket. Som i sin tur ledde till att jag plockade fram drömtydar-boken.
När jag tydit mina drömmar i typ två dagar, hade jag kommit fram till följande;

1. Jag har falska vänner
2. Jag kommer bli vittne till en bilolycka
3. Jag blir ratad av den jag älskar
4. Jag komemr hamna i en ekonomisk kris

och diverse andra mindre uppmuntrande saker.

Dessutom drömde jag att jag snodde barnkläder inne på KappAhl inatt, polisen kom, och alla kallade mig tjuv.
Det gick inte riktigt att tyda den drömmen, men jag antar att detinte heller bådar gott?

Så hjälp mig nu
Kommer jag snart gå in i mitt livs svacka?
eller
Var personen som skrev boken paranoid eller schizofren eller på annat sätt psykist sjuk (deprimerad?)

Kommentarer
Postat av: Lisen

Det där är bara prat! <3

2009-01-02 @ 22:43:32

Kommentera

Ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Din mailadress

Om du har en blogg, länka här!

Kommentera mera!

Trackback