So what?

Skolan var helt okej idag.
Gick tidigare från matten och spelade gitarr. Kent min gitarrlärare alltså, han är inte riktigt som alla andra.
Efter det blev det hemkunskap och vi gjorde fiskbugare.
Eftersom jag kom senare fick jag äran att dega ihop ett fiskmos och sedan göra burgarna av det. Blä. Jag luktade fick hela engelskan sen.
Nu sitter jag och pluggar, dock utan böcker. Ska försöka vara lite mer seriös nu, snart.

Efter sju blir det fotografering med fotbollen och sedan träning
BIG SMILE PÅ DET


Kommentarer
Postat av: Anonym

förlåt att jag tvingade dig att gegga i fiskmoset :( men jag gjorde fler såna än dej! och mer grejer överlag. don't klaga, och so what är min tröja ;G

2009-01-27 @ 18:23:09
URL: http://kruse.blogg.se/

Kommentera

Ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Din mailadress

Om du har en blogg, länka här!

Kommentera mera!

Trackback