Min gode vän Pata som står för efterfesten

Dagen idag har gått fort men varit seg.
Jag ber om ursäkt för dålig uppdatering.

Efter en jobbig träning igår gick jag, mich och lisen hem till mig och åt.
Sedan gick vi hem till lisen, som var själv hemma, och flummade in på sena timmen.
Roligaste natten på riktigt länge.
Även fast jag somnade med diverse namn viskade i örat på mig.
Träning + flötkväll = jämnt ut.
Segt att gå upp imorses, men jag var inte tröttare än vanligt idag (vilket inte är att förknippa med pigg)
När jag kom hem la jag mig och läste och bara tog det lugnt.

Imorgon blir det skövde med mamma en sväng!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för allt! Du är bäst! :)

Hur blire imorgon? <3

2009-01-30 @ 17:10:14
Postat av: Anonym

Från FL (a)

2009-01-30 @ 17:10:36

Kommentera

Ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Din mailadress

Om du har en blogg, länka här!

Kommentera mera!

Trackback