Jag går upp och solen går ner

Nu har jag gått upp när solen har gått ner, två dagar i rad.
Dessutom har jag flötat och ätit MASSA onyttig mat.
Nu får det snart bli ändring.

Inatt sov jag hos Mich och vi hade filmmaraton. Det var riktigt mysigt och vi la oss nog inte förens klockan var sex ungefär. 
Jag vaknade halv tre och då hade Mich vart vaken sen tolv(?) typ.
 Hahha, jag och mitt sovande.
Imorgon blir det ändring i alla fall, för då är det damKM och då blir det till att ge 100%. Bort med all julmat!


man kan inte alltid vara snygga



Kommentarer
Postat av: Mich

i love you

2009-01-02 @ 17:35:56
URL: http://miichaaela.blogg.se/
Postat av: Lisen

Ni är bra söta ni! <3

Imorgon gäller och smäller det! :D

2009-01-02 @ 19:30:24

Kommentera

Ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Din mailadress

Om du har en blogg, länka här!

Kommentera mera!

Trackback