Fotboll hela dagen

Gick upp vid sju imorses för skulle in till Oden och  spela fotboll.
Säga vad man vill om resultatet, alltför bra gick det väl inte.
Men då får man tänka på att vi inte har tränat tillsammans länge alls och att vi knappt visste vad alla hette.
Ser man på helheten var det en helt klart godkänd insats, och oj så kul vi hade.
Sammanslaget med vreten och att vi har blivit damlag har verkligen höjt intresset för fotbollen.
Längtar redan till på onsdag då vi får reda på vilka som får spela BIK-cupen nästa söndag.

Mitt humör är på topp nu, trots att diverse händelser under dagen var en aning pinsamma;

1. Jag och Michan skulle duscha (i baracker eftersom hallen renoveras) och när vi duschat klart märkte vi att duscharna läkte. Så hela golvet var täckt av vatten och alla spelares väskor/skor var blöta. Vi fick stå där och be alla om ursäkt sedan.

2. Lisa sa åt mig att inte ställa min cola på kanten vid sargen, för att den kunde välta om någon skulle träffa den med bollen. Jag svarade med att det var en chans på miljonen och lät trotsigt colan stå kvar. Ni tror inte en träffade colan eller? Colan åkte ner och rann ut på planen, vilket ledde till timeout och att domarna fick torka.


 Nu ska jag ner och käka tårta, för mamma fyller år.
Tycker verkligen det känns underbart att att äta igen alla kalorier jag tränat bort under dagen.
Ha det bra!




I våras när vi och killarna var i Danmark på träningsläger
det är inte något man kommer glömma i första taget
dessutom vann jag 800 på båten, ibland har man flyyyyt


Kommentarer
Postat av: Mich

love <33

2009-01-03 @ 19:42:40
URL: http://miichaaela.blogg.se/

Kommentera

Ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Din mailadress

Om du har en blogg, länka här!

Kommentera mera!

Trackback