BIG SMILE

Hej klockan är halv två och jag väntar på att Michaela ska komma hem.
Då blir det vara med henne.
Ikväll är det träning och vi får reda på vilka som får spela BIK-cupen. Jag hoppas, hoppas, hoppas!
Imorgon börjar skolan, men det ska inte få förstöra denna dagen därför skiter jag i det nu.
Solen lyser, lars winnerbäck dånar ur högtalarna, jag sitter nyduschad i ett nystädat rum och jag har världens bästa kompisar.
Vad mer kan man begära?
Fast ett glas istea skulle inte sitta fel nu, men man kan inte va så petig med småsaker


Kommentarer
Postat av: Lisa M

du är söt! <3

föresten har min magen damp så något med träning blire nog inte :(

2009-01-07 @ 14:24:47

Kommentera

Ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Din mailadress

Om du har en blogg, länka här!

Kommentera mera!

Trackback