beslutsångest

Nu är det två veckor sedan vi fick lösenorden så vi kunde välja till gymnasiet, och jag har fortfarande itne valt.
Halva tiden kvar?
Jag ska gå teknik, det är jag 100 på.
Men vilken stad?
Jag velade, bestämde mig för falköping, men nu velar jag igen...

Falköping, falköping, falköping ...
jag känner ju några stycken där redan
jag vet att många av mina kompisar ska gå där
jag vet att skolan är helt okej och att folket där är helt okej
jag har besökt skolan

Men plötsligt känns Skövde jäkligt lockande, jag vet inte varför
Det känns lite mer centralt på något sätt, lite roligare, lite mer en ny start

men jag vet inte ....

Kommentarer
Postat av: FL

Du måste ju gå hos mig :`(

<3

2009-01-23 @ 16:34:27
Postat av: sandra

falköping är en håla.



kom till skövde, jag bjuder på fika och du kan komma och hälsa på mig och alla snygga pöjks?

JAG SKJUTSAR DIG I MIN BIIIIL?

2009-01-23 @ 16:43:17
URL: http://kruse.blogg.se/

Kommentera

Ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Din mailadress

Om du har en blogg, länka här!

Kommentera mera!

Trackback