When you look me in the eyes

Nu har jag fått på mig kläder äntligen, får se om jag orkar fixa mig. Bortser man från måndag kväll så har jag gått osminkad hela veckan, riktigt skönt!
Förstår inte varför man egentligen orkar fixa sig varje dag innan man gå till skolan. När man börjar gymnasiet kan man ju förstå, att man vill se fin ut eftersom man inte känner folket där.
Däremot nu, i grundskolan, där alla redan sett en dag ut och dag in i flera år. Hur orkar man egentligen? Jag skulle inte tycka mindre om mina kompisar om de kom i pyamas varenda dag, och förhoppningsvis skulle itne de tycka det om mig heller.






Nu ska jag dra hem till mich, hörs senare!


Kommentarer
Postat av: FL

vem bryr sig! det är ju insidan som räknas <3

2009-02-12 @ 15:56:10
Postat av: Anonym

when you look me in the eyes. :')

låten! <3<3<3<3<3<3

2009-02-12 @ 23:07:00
Postat av: Lisafisa

ahahahah, du kunde nog gissa att jag kommenterade den förra kommentaren (A)

2009-02-12 @ 23:07:52

Kommentera

Ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Din mailadress

Om du har en blogg, länka här!

Kommentera mera!

Trackback