What a night!

Jag vet inte vart jag ska börja!?

VILKEN KVÄLL!

Vid halv sex någon gång kom Julia och Matilda till mig och Lisa och då åt vi lite, sedan gick vi vidare till Emil. Där var också Michan, Emma och Ville. Där blev det lite fix och allmänt prat och flum. Vid halv nio gick vi till bussen och vid halv tio någon gång var vi framme i Skövde. Jag har nog aldrig varit så kissenödig i hela mitt liv som jag var då, och hade ingen femma till toa, men fick till slut en av en fyllekärring. Hon räddade nog min kväll.

Vi drog oss upp mot donken och köpta lite glass, någon köpte mat tror jag. Jag och Julia gick sedan iväg en sväng och träffade lite annat folk, och gick sedan med Emil när till rese, där vi träffa ännu fler.
Sedan drog vi oss upp mot vatra och utanför där var det en låååång kö, men vi hittade i alla fall de andra. Michan, Ville och Matilda åkte tyvärr hem, och de var väldigt saknade under kvällen.

Vi andra ställde oss i alla fall i kön, efter många om och men. Jag blev nertrampad, men förutom det var den timmen vi spenderade i kön helt okej. Vi hittade några sköna tjejer och klämde i med allsång.
Inne på vatra var det ofattbart mycket folk (600 pers) men ohoj så kul det var!

Efter mycket dansande drog vi oss vid kvart i ett och ta sig ut var inte heller det lättaste, men klockan två var vi i alla fall hemma hos mig.
Vi satt uppe och pratade om kvällen till typ halv fem, då vi somnade på mitt rum nöjda som tusan.

En av de bästa kvällarna någonsin, lätt!


Har inga bilder från kvällen / natten ännu, kanske kommer senare ...


Kommentarer
Postat av: Anonym

du var saknad på träningen igår iaf, din lilla korv! ;D <3

2009-02-10 @ 18:08:46
Postat av: Mich

jag saknar dig nu :(<3333333333333

2009-02-11 @ 18:51:46
URL: http://miichaaela.blogg.se/

Kommentera

Ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Din mailadress

Om du har en blogg, länka här!

Kommentera mera!

Trackback