Träning om två timmar

Hej hopp!

Första dagen i skolan idag efter lovet, var ganska segt. Fick reda på mycket prov och sådant vi kommer ha framöver...
En sak verkade roligt i alla fall. Det var att vi fick en ritning på en lägenhet, så ska vi få inreda den och så. Som våran första lägenhet liksom. Vi "får" 35 000 att fixa saker för och sedan kommer vi få betyg efter planlösningar och hur vi använt pengarna på rätt saker. Precis sådant jag tycker om, så det ska bli kul att börja med det!
Skönt att jag bara går denna veckan i alla fall, för nästa vecka är jag i Sälen. Det ska bli kul.

Eftermiddagen har tillbringats till att plugga fysik, har prov imorgon.
Nu ska jag snart äta och senare blir det träning, en garanterad humörhöjare såhär på måndags kvällen. Mich kommer vara saknad, nu får du ta att friskna till! <3



Jag för några år sedan ;)

Kommentarer
Postat av: FL

Ja, just det! lägenheten ja, det var ett tag sen ;)

Du kommer att vbara mega saknad när du är borta :( <3



Tränings snart, ses! puss (L)

2009-02-16 @ 19:16:39
Postat av: Michaela

jag frisknar nog till om du kanske visar att du lever <33

2009-02-16 @ 19:48:42
URL: http://miichaaela.blogg.se/

Kommentera

Ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Din mailadress

Om du har en blogg, länka här!

Kommentera mera!

Trackback