Time goes by

Snabbgenomgång av gårdagen.

Gick upp tidigt för att sätta mig i bilen mot Tibro, mötte alla tjejor i laget och vi var nog alla väldigt nervösa.
Jag själv har nog aldrig varit så nervös någonsin inför en fotbolls match, men bara några minuter in på första matchen slöppte det som tur var. Resultaten blev väl lite sisådär, men jag tycker vi gjorde en bra käpainsats med tanke på att de var så mycket äldre och spelade i högre divisioner än oss!
Andra och tredje matchen åkte jag på en del stryk, men spelar man tufft själv får man vara beredd att få ännu mer tillbaka. Resulterade i alla fall i att jag har ont i hela kroppen idag, men det går väl över. Känns ju att man har gjort något i alla fall då.
Sista matchen fick jag gult kort, efter att ha sparkat omkull en. Var väl itne riktigt meningen att jag skulle gå in så våldsamt, men men. Det gula kortet var inget jag märkte tydligen, för det fick jag reda på av tränarna i eterhand att jag hade fått det(!). Ibland är man lite vimsig.
Bra spelat och kämpat av alla i laget idag i alla fall, älskar att spela med er!
Även bra kämpat av andra stenstorp/vreten laget, som spelade på eftermiddagen.

När vi kom hem från cupen blev det till att fixa sig lite och sen gå upp till skolan, där vi sedan hade disco för småttingarna hela kvällen. Blev ganska lyckat och vi fick in en hel del pengar!
Efter det följde Lisa med mig hem och sov över.

Idag blir det slappa och kanske ta ett bad i eftermiddag för att mjuka upp kroppen. Kanske även hinner med lite plugg. Skolan börjar ju imorgon, tyvärr.


Kommentarer
Postat av: FL

SÖÖÖÖT! :D

2009-02-15 @ 17:51:33

Kommentera

Ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Din mailadress

Om du har en blogg, länka här!

Kommentera mera!

Trackback