Dessa söndagar

Jag har slappat hela dagen och verkligen inte orkat plugga.
Ibland komemr sådana där dagar där allt känns bajs och man känner att man inte tar vara på livet, men varför låter man då sådana här dagar vara? Sådana dagar där man gör mest ingenting, inte ens fixar sig på hela dagen. Går hemma, sitter lite vid datorn, gör ett försök till att städa lite. Brukar sluta med att man tar en tupplur framför teven.
Ingenting nyttigt görs och sedan får man lite ångest när det där "Carpe Diem" snacket dyker upp.

Men ändå, är inte söndagar lite till för att vara såhär? En dag då man inte ska göra något jobbigt, utan bara vara.
Jag tror faktiskt inte man skulle orka med veckorna om inte söndagar fanns, även fast de ibland är offantligt tråkiga.

Nu ska jag gå ner och hämta vattenkannan, mina blommor håller på att dö.
Ha en bra söndag!


Kommentarer
Postat av: FL

AL min AL! <3

2009-02-16 @ 14:19:51

Kommentera

Ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Din mailadress

Om du har en blogg, länka här!

Kommentera mera!

Trackback