Stek

Nu har jag legat på altanen i tre timmar och stekt, samtidigt som jag försökt få in lite Hemkunskap i huvudet. Har prov på måndag. 
Men nu orkar jag inte ligga still mer, så nu ska jag ta mig en dusch och sedan fixa iordning mig lite. Sedan blir det till att tanka moppen och ta en tur med Emma.

Ikväll blir det kanske grill hos Emil, annars vet jag inte riktigt vad jag hittar på. Det får väl inte bli allt för sent heller eftersom det är seriepremiär imorgon. Det är väl typ det enda som cirkulerar runt i mitt huvud just nu, shit vad sugen jag är!



Nu vill jag ha sommar och bada i havet på Hammarsbackar :')

Kommentarer
Postat av: FL

Ska du vara emd imorogon? :D

Åh, Hammar :`)

2009-04-25 @ 18:29:11

Kommentera

Ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Din mailadress

Om du har en blogg, länka här!

Kommentera mera!

Trackback