Precis kommit hem från Ortopedtekniska

Gick jättefort på Kss. Var inne hos läkaren högst en kvart, blev bara till att göra avtryck av fötterna. Ska tillbaka den 4 maj.


I bilen påväg hem;

Jag: Mamma?
Mamma: Ja?
Jag: Han trodde att jag var över arton, jag kanske ser ut som det? Jag kanske kommer in på krogen? Nu får du passa dig ...
Mamma: Haha, lilla gumman. Nu ska du inte överskatta dig själv så
Jag: Vaddå, tyst med dig. Kan inte jag få tro det i alla fall då?
Mamma: En artonåring tar inte med sin mamma för en undersökning
Jag: .....
Mamma: Fast i och för sig, han kanske trodde att jag var din kompis?
Jag: Vem är det som överskattar sig själv NU
Mamma: Vi kan få tro att det var så


Kommentarer
Postat av: Lisafisa

hahahha, ni är för goa ;')

2009-04-23 @ 18:06:47
Postat av: Linda

Din mamma är ju skön x)

och dröm sött lilla vännen, men krogen är liiite överskattat som 16åring :) vi får vänta två år, sedan jävlar :D

2009-04-23 @ 20:38:26
Postat av: Emma

hahah, fyfan vad kul :) <3<3

2009-04-23 @ 21:58:24

Kommentera

Ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Din mailadress

Om du har en blogg, länka här!

Kommentera mera!

Trackback