Måndag

Måndagar brukar vara rätt sega, men denna dagen har faktiskt gått ganska fort. Efter skolan blev det jobba lite med lägenhets-arbetet. Är faktiskt riktigt kul, även om det kräver mycket jobb och tid. Hoppas att den kommer bli riktigt bra när den är klar. På träningen misstolkade Malin det hela lite och trodde att jag skulle flytta hemifrån när jag pratade om allt jag "köpt" och vad det gått på och så med Lisa. Fick förklara för henne att det var ett arbete i Hemkunskapen ;)
Jag skulle nog varken vilja eller klara av att ha en lägenhet nu, men tanke på hur det brukar se ut på mitt rum.
Det får bli efter gymnasiet, då blir det förhoppningsvis Chalmers och en lägenhet i Göteborg.

Träningen gick förövrigt rätt bra. Kände mig lite osäker med skydden, fötterna blev liksom ltie klumpiga men jag vänjer mig väl. På söndag är det seriepremiär och då hoppas jag kunan spela!

Nu ska jag ta och skriva min sista bokredovisning. Puss!


Skulle inte vara fy skam att ha denna utsikten från sin balkong :* (bilden är hämtad från google)
 


Kommentarer

Kommentera

Ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Din mailadress

Om du har en blogg, länka här!

Kommentera mera!

Trackback