BACK ON TRACK

Internet is back and so am i :D

Nu är det så att jag inte orkar skriva om allt som hänt sedan jag försvann, eftersom det hänt en hel del men en liten beskrivning av veckan ska jag nog orka med i alla fall



Måndag: Bowling med tjejorna







Tisdag: Träning och på kvällen mys med Lisen.



Onsdag: Fotboll i kinnarp, stuka foten igen. Efetr det till Skövde och köpa en kjol och flumma sönder med Sandra. På kvällen mys med Mich.







Torsdag: Sjukgymnasten på morgonen. Fick reda på att jag måste ta en paus från fotbollen, ska köra rehabilitering men hoppas vara tillbaka till seriepremiären. Fick några jätteklumpiga skydd jag måste ha när jag spelar (näst intill omöjligt). Tråkigt, men ska försöka se det positivt så jag snart kan köra 100 % igen.



Efter det blev det åka till Emma och påska med folk. Blev till att gå lååååångt mitt ute i ingenstans, men kul hade vi!





På kvällen blev det till att åka på träningen och springa lite och prata med Carola om det sjukgymnasten sagt. Jag och Anna blev även intervjuade av Falköpingstidningen så på torsdag får ni hålla utkik ;D
Efter det hämtade Emil mig på moppen så åkte vi ut till Matilda och mös med lite folk.



Fredag: Vaknade i Segerstad och pappa körde hem mig. Grejjade lite i huset och duschade sedan kom Emma och Michan och så gjorde vi oss iordning ihop. Sedan kom Julia, Matilda, Lisa, Emil och Sandra också och vi hade kul som as.
Lite senare knallade vi ut och mötte Anton, Fredrik, Tommy, Sandra och Addi och så följde de med oss till mig igen. 
Vid nio drog vi in till Skövde och där hände lite allt möjligt innan vi slutligen kom in på Vatra där resten av kvällen sedan spenderades.





Lördag: Vaknade och hade jätteont i huvudet och halsen. Hade lovat att vara med familjen så blev till att vara med dem i Segerstad och sedan kom lite gäster. Erik var med så det var ganska kul, vi satt hela kvällen och pratade om livet. Gillar att vara lite djup ibland, haha. När alla hade åkt hem lade jag mig direkt, kände mig verkligen inte alls bra.



Söndag: Vaknade med feber och sov bort hela dagen.



Måndag: Vaknade och kände mig lite bättre. Tog några alvedon och åkte med och tittade på när laget spelade match.





Tisdag (idag): Spydde under natten så var hemma från skolan. Antagligen ätit någon dålig mat... Dagen spederades till ingeting men lite plugg hann jag med på kvällen.



Så det var väl det mesta som hänt under lovet lite kortfattat. Nu när internet är tillbaka lovar jag bättre uppdatering.


Kommentarer
Postat av: Michan

Du måste skicka bowling bilderna till mig :D<333

2009-04-15 @ 16:55:17

Kommentera

Ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Din mailadress

Om du har en blogg, länka här!

Kommentera mera!

Trackback