Tröttheten äter upp min femtonåriga kropp



Godmorgon, eller kanske snarare god middag!

Klockan är snart ett och jag börjar sakta men säkert vakna till. Det här med att gå upp på morgonen är verkligen inte min grej, däremot kan jag sitta uppe hela nätterna.
Idag fyller pappa år, så snart kommer farmor så ska vi käka lite tårta och sånt.
Efter det, vid ungefär två, åker jag in till odenhallen för att träna. Har längtat efter det nu, så det ska bli kul.
Ikväll kommer nog kusinerna också och firar pappa, så då blir det mer tårta antar jag. Precis vad som behövs efter en veckas julmat ätande? Haha

Ha en bra dag, vädret är ju finfint för första gången på ... länge? Så ta vara på dagen allihop



Kommentarer
Postat av: "Fetma Lisen"

Hej korv!

Har kollat in din sida nu, det var super! :D

....förutom att man inte ser kommentarknapparna och det (a)

du är bäst! <3

2008-12-28 @ 22:42:03

Kommentera

Ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Din mailadress

Om du har en blogg, länka här!

Kommentera mera!

Trackback