Glid


Hejsan!

Imorses när jag vaknade var det bara att packa ihop skridskorna och bege sig till hornborgasjön. Isen hade blivit riktigt tjock och det gick bara upp sprickor två eller tre gånger.
Det var jag och Lisa, mamma och pappa, Nettan och Christian.
Vi åkte en bra bit, och det var säkert fyra-fem år sedan jag åkte skridskor sist, så nu är jag rätt utmattad.
Solen lös hela dagen och det var riktigt riktigt härligt.
Nu tänkte jag ta en dusch och sen kommer nog Lisa igen.






Lisa och jag




Det var jättehärligt väder och



Lisa, Jag, Christian, Nettan, mamma

Kommentarer
Postat av: Lisen din

Aww, det var super kul! :D verkligen!

tack för dagen! När ska jag komma till dig btw?



<3

2008-12-29 @ 17:25:12
Postat av: Mich

Tuffingar :) <3

2008-12-29 @ 20:35:02
URL: http://miichaaela.blogg.se/
Postat av: Mich

Tuffingar :) <3

2008-12-29 @ 20:35:27
URL: http://miichaaela.blogg.se/

Kommentera

Ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Din mailadress

Om du har en blogg, länka här!

Kommentera mera!

Trackback