En gång är ingen koll, två är lika med ... lol?

var bara tvungen att säga, att jag nu vet vem jag ärvt min koll ifrån

Pappa: Vill Lisa äta här? (röst i limps huvud?)
Limp: Vill du ha mat Lisen?
Lisen: Va?
Limps: Ja, vill du äta här?
Lisen: Varför frågar du det?
Limp: För att pappa nyss ropade det i trappan...
Lisen: Gjorde han ju inte?
Limp: Johooo
Lisen: Nej, då borde väl jag också hört det?
Limp: Eh... PAPPA!? frågade du nyss om Lisa ville äta här?
Pappa: *pratar oförståeligt*
Limp: Pappa? Frågade du om Lisa ville äta här nyss?
Pappa: Nej eller vah? Det blir nog rester från igår, jag ska kolla...
Limp: Va?
Pappa: Ja

Pappa: Vill du äta här Lisa?
Lisen: Nej. Jag har redan ätit.
Pappa: Va fan tjötar ni om då?
Limp: Pappa, det var inget. Jag kommer ner snart och äter. Själv.

Kommentarer

Kommentera

Ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Din mailadress

Om du har en blogg, länka här!

Kommentera mera!

Trackback