En början på en brödig blogg



Hej hopp!


Ni som känner mig vet ju att jag inte är direkt "bloggar-typen".
På min bilddagbok är det så att säga inte allt för ofta det dyker upp bilder, tyvärr. Det är inte det att jag inte har tid, eller lust, men det blir bara så av någon konstig anledning.
Hur fick då jag för mig att starta en blogg?
Jo min bästa kompis Michaela
(vill ni besöka hennes blogg klicka här ->http://miichaaela.blogg.se/)
håller på och bloggar för fullt och är ganska insatt i blogg-världen, och hon frågade mig en dag om inte jag kunde lära mig att designa bloggar. Jag tänkte inte så mycket på det, men nu ikväll när jag satte mig vid datorn slog tanken bara mig.
Så jag startade en blogg och började exprimentera lite med designen, och tja... resultatet har ni här.
Det är ingen fantastisk design, men den duger för några första timmars arbete tycker jag, och jag antar att jag kommer lära mig mer efter hand.
När jag väl gjort klart bloggen och var hyfsat nöjd så tänkte jag;
"Varför inte lika gärna använda den och börja blogga?"

Så nu gott folk, tänker jag göra ett tappert försök.
Nu är det ju ett nytt år snart, så då ska jag börja från början på riktigt.
Jag kommer väl knappast bli någon blondinbella, men de som tycker det är intressant att se vad som händer mig, kan ju ta en titt här då och då.
Nu är klockan 03.20 och jag borde nog ta och lägga mig nu så jag orkar med dagen imorgon.

Ha det så bra ni kan







Kommentarer
Postat av: Mich

Om du ska få hjälpa mig ;)<3

2008-12-29 @ 20:36:11
URL: http://miichaaela.blogg.se/

Kommentera

Ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Din mailadress

Om du har en blogg, länka här!

Kommentera mera!

Trackback